Canon Cartridge 055 / 3016C002 Black
» Cartus original de toner
» Pentru imprimantele Canon i-SENSYS LBP663,664/MF742,744,746
» Culoare de imprimare - Black
» Capacitate 2 300 de pagini


Acest produs este destinat pentru urmatoarele imprimante:
Nu ați găsit imprimanta D-voastră? Contactați unul dintre specialiștii noștri prin chatul din colțul din dreapta jos sau folosiți una dintre metodele de contact disponibile – suntem bucuroși să vă ajutăm!
Tipul | Cartus de toner original |
---|---|
Tip consumabile | Cartus original |
Part number | 3016C002 |
Culoarea de imprimare | Black |
Capacitatea | 2 300 de pagini la un grad de acoperire de 5% (ISO/IEC 19798) |
Numar comanda | 307860001 |
EAN | 4549292124699 |
Garantia | 24 luni |



Dacă nu doriți sau nu aveți posibilitatea să așteptați curierul, aveți opțiunea de a alege serviciul Sameday și unul dintre numeroasele puncte de colectare sau Easyboxuri disponibile.
Pentru finalizarea comenzii, completați mai întâi datele D-voastră necesare iar la pasul „Metoda de livrare” alegeți "Puncte de distribuire" ca modalitate de livrare a mărfii. Dați click pe „Selectați punctul de colectare” și o să vedeți o listă din care veți putea alege. De exemplu puteți căuta după codul D-voastră poștal.
Prețul de livrare este de 18,90 Lei (TVA inclus). Dacă suma comenzii D-voastră depășește 500 Lei (TVA inclus), beneficiați de livrare gratuită.
Veți primi un e-mail cu numărul de urmărire imediat ce coletul D-voastră a fost predat transportatorului.
După livrarea coletului la punctul de colectare ales, compania de curierat va emite un SMS și un e-mail cu parola. În cazul în care întâmpinați probleme cu coletul dumneavoastră, puteți contacta serviciul clienți la +40 316 300 402.
Urmărirea coletului după numărul de urmărire este posibilă AICI


Dacă nu doriți sau nu puteți aștepta curierul, aveți opțiunea de a alege livrarea în lockerele GLS. Puteți selecta unul dintre punctele de ridicare GLS disponibile sau un GLS Parcel Box.
Expediem coletele GLS în fiecare zi lucrătoare, iar livrarea produselor se face, de obicei, în aproximativ 3 zile lucrătoare, în funcție de destinație și de programul de curierat. Dacă comanda este plasată până la ora 16:00 într-o zi lucrătoare, aceasta va fi procesată și expediată în aceeași zi, iar livrarea se va efectua în termen de 3 zile lucrătoare. În cazul în care comanda este plasată după ora 16:00, livrarea va avea loc în aproximativ 3 zile lucrătoare de la procesarea comenzii. La finalizarea comenzii, vă rugăm să completați datele necesare pentru livrare, iar în pasul „Metoda de livrare”, selectați opțiunea Lockere și puncte de ridicare. După ce ați selectat GLS Lockere, faceți clic pe „Selectare”, iar sistemul vă va afișa o listă cu locațiile disponibile, permițându-vă să alegeți cel mai apropiat punct de livrare. De asemenea, aveți opțiunea de a căuta locațiile disponibile după codul poștal, pentru a găsi rapid cea mai convenabilă opțiune.
Costul transportului, inclusiv taxele de ambalare, este de 18,90 Lei cu TVA. Dacă valoarea totală a comenzii depășește 500 Lei, transportul este gratuit.
De îndată ce produsul este predat transportatorului, veți primi o notificare prin e-mail cu numărul de urmărire. Puteți urmări traseul coletului online pe site-ul GLS sau în aplicația lor mobilă.
Dacă întâmpinați probleme cu livrarea coletului, puteți contacta serviciul clienți GLS la numărul de telefon 0269 501 900.
Urmărirea coletului pe baza numărului de urmărire este posibilă AICI.


Livrarile prin GLS sunt expediate in fiecare zi lucratoare. De obicei, marfurile vor fi livrate in termen de doua zile lucratoare (valabile pentru comenzile plasate in zilele lucratoare pana la ora 17:30), altfel marfurile vor fi livrate in termen de trei zile lucratoare. Curierul GLS va va contacta prin telefon inainte de a livra coletul care este în drum spre dumneavoastra. Daca ati ales metoda de plata în numerar, veti plati pentru bunuri la livrarea acestora. In cazul unor circumstante imprevizibile, transportul poate fi amanat, pentru care ne cerem scuze anticipat.
Pretul pentru transport este de 19,90 LEI. In cazul in care comanda dvs. depaseste suma de 500 LEI, transportul este GRATUIT.
In cazul in care marfurile au fost deja expediate si doriti sa aflati unde se afla expedierea dvs. sau daca doriti sa primiti un apel telefonic de la curierul care va va livra bunurile eventual doriti sa schimbați locul de livrare etc., va rugam sa contactați centrul de dispecerat GLS la numarul (+40) 269 501900.
Urmarirea expedierii dupa nr. AWB este posibila AICI.


Oriunde v-ați afla, aveți întotdeauna acces la coletele primite și expediate, aveți acces rapid la expedierile D-voastră și la update-uri în timp real ale statusurilor coletelor.
Uitați de expedierile pe care trebuie să le pregătiți din timp. Plătiți cu cardul cu un singur click.
Puteți urmări livrarea și a verifica locația coletelor pe CARGUS.RO. Accesați contul Cargus și gestionați expedierea coletului, putând accesa opțiunile de schimbare a adresei sau retur al coletului care este în drum spre D-voastră.
Puteți alege din aceste două modalități de plată: Cash sau cu cardul, alegeți cea mai ușoară metodă pentru D-voastră.
Tariful pentru transportul comenzii este de 18,90 Lei (TVA inclus), iar pentru comenzile care depășesc suma de 500 Lei (TVA inclus) transportul este gratuit.


Plățile se pot efectua online sau ramburs. Mai mult, cu aplicația FAN Courier, disponibilă pe iOS și Android, puteți urmări expedierile în timp real, asigurându-vă că sunteți mereu la curent cu statusul comenzii D-voastră. Descărcați aplicația pentru o experiență completă de tracking și suport dedicat, transformând cumpărăturile online într-o experiență fără griji.
Prețul de livrare este de 18,90 Lei. Dacă suma comenzii D-voastră depășește 500 LEI (TVA inclus), beneficiați de livrare gratuită.

Metodă de plată rapidă și sigură prin intermediul unor gateway-uri de plată securizate, unde puteți introduce datele cardului bancar. Acceptăm carduri Visa, Visa Electron, Maestro și Mastercard. De asemenea, puteți plăti folosind aplicații mobile precum Apple Pay și Google Pay.

Apple Pay permite efectuarea plăților simplu și în siguranță. Este suficient să confirmați achiziția pe iPhone, iPad sau Mac utilizând Face ID, Touch ID sau un cod de acces.

Metodă de plată rapidă și simplă utilizând un dispozitiv Android. Puteți confirma plata cu un singur clic, fără a fi necesar să introduceți detaliile cardului.

Această opțiune este disponibilă pentru clienții care doresc să plătească curierului la livrarea produsului. Plata se poate face în numerar sau cu cardul bancar.

La finalizarea comenzii (în pasul de selectare a metodei de plată), vă vom furniza detaliile contului nostru bancar, unde puteți transfera suma aferentă. După confirmarea comenzii, veți primi un număr de comandă, pe care vă rugăm să îl introduceți în secțiunea „Detalii plată” la efectuarea transferului. Procesarea și expedierea comenzii vor avea loc după înregistrarea sumei în contul nostru.

Această opțiune este disponibilă pentru toate instituțiile publice, administrațiile locale, școlile etc. La completarea comenzii, trebuie să selectați opțiunea „Transfer bancar anticipat” ca metodă de plată și să introduceți în câmpul pentru comentarii mențiunea „termen de plată a facturii”. Un reprezentant de vânzări vă va contacta telefonic pentru a stabili termenul de plată.