Peach PS600-85
- Functionare continua timp de 30 minute (aprox. 1500 de coli)
- Taiere tip micro cross-cut (2x15 mm) - A4 = 2100 particule
- Capacitate de taiere: 10 coli
- Volum cos: 23 litri (420 coli)
- Garantie: 12 luni

Tocator hartie birou PEACH PS600-85 - descriere produs
Cautati o solutie pentru a distruge documentele de care nu mai aveti nevoie? Alegeti tocator hartie birou PEACH PS600-85! Distruge 10 coli odata, cu o viteza de 1.6 m pe minut. Functioneaza continuu timp de 30 de minute, dupa care necesita 10 minute de pauza pentru racire. Cosul de reziduuri are 23 litri si o capacitate de 420 de coli A4. Acest model toaca hartia in particule, confetii, de 2x15 mm.
Vine prevazut cu roti pentru mobilitate, protectie la supra incalzire si senzor de pornire automata. In caz de blocare hartie, are functie eliberare blocaj Reverse/Forward.
Adaugati la comanda tocator hartie birou PEACH PS600-85 cu functionare continua timp de 30 de minute!
Caracteristici tocator hartie birou PEACH PS600-85
- Distrugator documente cu deschidere 220 mm
- Capacitate maxima de distrugere: 10 coli de 80 g/mp
- Distrugator de tip micro-cut (tip confetti)
- Dimensiune particula taiata: 2x15 mm (distruge o coala A4 in 2100 de particule)
- Functioneaza 30 minute continuu (1500 coli) cu 10 de minute de pauza
- Viteza de taiere 1.6 m/ min
- Capacitate cos reziduuri: 23 litri (420 coli A4)
- Nivel de securitate: 5
- Dimensiuni: 570 x 360 x 270 mm
- Nivel zgomot: 65 dB
- Greutate: 8.6 kg
- Culoare: negru
- Functie de eliberare blocaj (Reverse/Forward): da
- Fereastra pentru vizualizare continutului cosului: da
- Cos precum un sertar, situat in fata
- Senzor pornire automata: da
- Butoane Auto si On/OFF (la spate): da
- Prevazut cu roti (2 roti au sistem de blocare) si manere pentru transportare usoara
- A nu se distruge foi prevazute cu agrafe de birou!
- Protectie impotriva incalzirii: da, sistem de racire patentat
Numar comanda | 297040004 |
---|---|
Garantia | 36 luni |
Livrarile prin GLS sunt expediate in fiecare zi lucratoare. De obicei, marfurile vor fi livrate in termen de doua zile lucratoare (valabile pentru comenzile plasate in zilele lucratoare pana la ora 17:30), altfel marfurile vor fi livrate in termen de trei zile lucratoare. Curierul GLS va va contacta prin telefon inainte de a livra coletul care este în drum spre dumneavoastra. Daca ati ales metoda de plata în numerar, veti plati pentru bunuri la livrarea acestora. In cazul unor circumstante imprevizibile, transportul poate fi amanat, pentru care ne cerem scuze anticipat.
Pretul pentru transport este de 25 RON. In cazul in care comanda dvs. depaseste suma de 200 RON, transportul este GRATUIT.
In cazul in care marfurile au fost deja expediate si doriti sa aflati unde se afla expedierea dvs. sau daca doriti sa primiti un apel telefonic de la curierul care va va livra bunurile eventual doriti sa schimbați locul de livrare etc., va rugam sa contactați centrul de dispecerat GLS la numarul (+40) 269 501900.
Urmarirea expedierii dupa nr. AWB este posibila AICI.

- Plata la livrare in numerar
- Plata prin transfer bancar
- Plata prin portalul de plata PayPal
- Scadenta facturii
Plata la livrare in numerar
Plata in numerar la livrare, inseamna ca veti achita marfa la livrarea acestora de catre curier (GLS).
Plata in avans prin transfer bancar
Puteti plati bunurile in avans pe baza confirmarii comenzii. Imediat dupa plasarea comenzii prin intermediul magazinului online va vom trimite o confirmare a comenzii prin e-mail (pentru platile internationale nu veti plati nici un comision suplimentar) cu toate datele referitoare la plata. Dupa ce plata este creditata in contul nostru, va vom trimite automat marfa comandata și va vom informa prin e-mail despre aceasta.
Plata pentru marfa comandate trebuie efectuata in cel mult 5 zile lucratoare. Utilizati numarul dvs. de comanda ca simbol variabil de plata.
Plata electronica cu card
Plata rapida și sigura a marfurilor cu cardul online. Comanda la plata online prin card prin poarta de plată Tatra Banka se plătește după finalizarea tranzacției. Această opțiune este disponibilă pentru deținătorii de carduri de plată de la orice bancă, nu numai pentru clienții Tatra banka.
Scadenta facturii
Aceasta optiune este disponibila pentru toate organizatiile guvernamentale, municipale, scoli si asa mai departe. La completarea comenzii, trebuie sa selectati "Plata prin transfer in avans" ca metoda de plata, iar in campul cu observatii trebuie mentionat "Scadenta facturii". Va vom contacta pentru stabilirea datei scadente.