Creioane colorate Centropen 9520, 18 buc.
- Creioane școlare din lemn, într-un set avantajos de 18 buc.
- Hexagonale
- Potrivite atât pentru dreptaci, cât și pentru stângaci
Vă vom livra marfa marți 18.11.2025 - vineri 21.11.2025Pret normal: 21,40 Lei
13,74 Lei 11,55 Lei Fara TVA
Creioanele colorate de la renumitul brand Centropen deschid poarta către o lume plină de culori vibrante și posibilități nelimitate. Datorită formei lor hexagonale, acestea se potrivesc perfect în mână, garantând o utilizare confortabilă. Sunt sigure pentru copii și se potrivesc perfect și în mânuțele celor mici. Sunt potrivite atât pentru copiii dreptaci, cât și pentru cei stângaci și vor încânta pe toți cei cu vârsta de peste trei ani. Corpul din lemn al creioanelor de colorat le sporește atractivitatea. În pachetul de hârtie veți găsi 18 creioane Centropen în culori vii.

| Numar comanda | 391946027 |
|---|---|
| EAN | 8595013624449 |
| Garantia | 24 luni |
- Calitative
-
Raport calitate-preț excelent. Le recomand cu încredere tuturor părinților sau pasionaților de desen!Pret Calitate Multumit - Culori pastelate si pigmentate
-
Pentru piticii mei aceste creioane sunt minunate, sunt foarte pigmentate fata de alte firme si sunt la un pret exatrordinar! Va recomandPret Calitate Multumit - Produse de calitate excelentă
-
Am folosit produse Centropen de mai multe ori și sunt extrem de mulțumit de calitatea lor! Fie că este vorba despre creioane colorate, markere sau stilouri, toate au o performanță deosebită. Culorile sunt vii și intensePret Calitate Multumit - Calitate superioara
-
Folosesc aceste creioane colorate aproape zilnic la activitățile cu copilul meu și sunt extrem de mulțumită de ele! Sunt foarte, foarte calitative din orice punct de vedere. Culorile sunt stridente și vii, nu sunt șterse deloc, iar rezistența lor este uimitoare. Copilul apasă destul de tare pe ele în timp ce desenează, însă până acum niciunul dintre creioane nu s-a rupt.Pret Calitate Multumit

Dacă nu doriți sau nu puteți aștepta curierul, aveți opțiunea de a alege livrarea în lockerele GLS. Puteți selecta unul dintre punctele de ridicare GLS disponibile sau un GLS Parcel Box.
Expediem coletele GLS în fiecare zi lucrătoare, iar livrarea produselor se face, de obicei, în aproximativ 3 zile lucrătoare, în funcție de destinație și de programul de curierat. Dacă comanda este plasată până la ora 16:00 într-o zi lucrătoare, aceasta va fi procesată și expediată în aceeași zi, iar livrarea se va efectua în termen de 3 zile lucrătoare. În cazul în care comanda este plasată după ora 16:00, livrarea va avea loc în aproximativ 3 zile lucrătoare de la procesarea comenzii. La finalizarea comenzii, vă rugăm să completați datele necesare pentru livrare, iar în pasul „Metoda de livrare”, selectați opțiunea Lockere și puncte de ridicare. După ce ați selectat GLS Lockere, faceți clic pe „Selectare”, iar sistemul vă va afișa o listă cu locațiile disponibile, permițându-vă să alegeți cel mai apropiat punct de livrare. De asemenea, aveți opțiunea de a căuta locațiile disponibile după codul poștal, pentru a găsi rapid cea mai convenabilă opțiune.
Costul transportului, inclusiv taxele de ambalare, este de 18,90 Lei cu TVA. Dacă valoarea totală a comenzii depășește 500 Lei, transportul este gratuit.
De îndată ce produsul este predat transportatorului, veți primi o notificare prin e-mail cu numărul de urmărire. Puteți urmări traseul coletului online pe site-ul GLS sau în aplicația lor mobilă.
Dacă întâmpinați probleme cu livrarea coletului, puteți contacta serviciul clienți GLS la numărul de telefon 0269 501 900.
Urmărirea coletului pe baza numărului de urmărire este posibilă AICI.

Livrarile prin GLS sunt expediate in fiecare zi lucratoare. De obicei, marfurile vor fi livrate in termen de doua zile lucratoare (valabile pentru comenzile plasate in zilele lucratoare pana la ora 17:30), altfel marfurile vor fi livrate in termen de trei zile lucratoare. Curierul GLS va va contacta prin telefon inainte de a livra coletul care este în drum spre dumneavoastra. Daca ati ales metoda de plata în numerar, veti plati pentru bunuri la livrarea acestora. In cazul unor circumstante imprevizibile, transportul poate fi amanat, pentru care ne cerem scuze anticipat.
Pretul pentru transport este de 19,90 LEI. In cazul in care comanda dvs. depaseste suma de 500 LEI, transportul este GRATUIT.
In cazul in care marfurile au fost deja expediate si doriti sa aflati unde se afla expedierea dvs. sau daca doriti sa primiti un apel telefonic de la curierul care va va livra bunurile eventual doriti sa schimbați locul de livrare etc., va rugam sa contactați centrul de dispecerat GLS la numarul (+40) 269 501900.
Urmarirea expedierii dupa nr. AWB este posibila AICI.

Metodă de plată rapidă și sigură prin intermediul unor gateway-uri de plată securizate, unde puteți introduce datele cardului bancar. Acceptăm carduri Visa, Visa Electron, Maestro și Mastercard. De asemenea, puteți plăti folosind aplicații mobile precum Apple Pay și Google Pay.

Apple Pay permite efectuarea plăților simplu și în siguranță. Este suficient să confirmați achiziția pe iPhone, iPad sau Mac utilizând Face ID, Touch ID sau un cod de acces.

Metodă de plată rapidă și simplă utilizând un dispozitiv Android. Puteți confirma plata cu un singur clic, fără a fi necesar să introduceți detaliile cardului.

Această opțiune este disponibilă pentru clienții care doresc să plătească curierului la livrarea produsului. Plata se poate face în numerar sau cu cardul bancar.

La finalizarea comenzii (în pasul de selectare a metodei de plată), vă vom furniza detaliile contului nostru bancar, unde puteți transfera suma aferentă. După confirmarea comenzii, veți primi un număr de comandă, pe care vă rugăm să îl introduceți în secțiunea „Detalii plată” la efectuarea transferului. Procesarea și expedierea comenzii vor avea loc după înregistrarea sumei în contul nostru.
Această opțiune este disponibilă pentru toate instituțiile publice, administrațiile locale, școlile etc. La completarea comenzii, trebuie să selectați opțiunea „Transfer bancar anticipat” ca metodă de plată și să introduceți în câmpul pentru comentarii mențiunea „termen de plată a facturii”. Un reprezentant de vânzări vă va contacta telefonic pentru a stabili termenul de plată.


